tisdag 28 april 2009

när människor blir kära.

I helgen har mor, far och bror varit i London. Det har varit en underbar helg tillsammans med familjen! I fredags så grillade vi hemma hos oss i Chiswick. Lördagen spenderade vi större delen av dagen på en turistbuss som tog oss runt till Londons alla sevärdigheter, på kvällen åkte vi till Chiswick igen för att äta middag på puben där jag jobbar. I söndags gick vi runt på Oxfordstreet och kollade i affärer. I måndags fyllde min älskade far 60 år och det firade vi med skumpa och simpsons på hotellrummet för att sedan äta go mat på en av stans alla resturangen. Nu är dom hemma i Sverige igen och jag saknar dom redan!! 

London 


David, pappa och jag


Big Ben


London Eye


så här många passerar piccadilly circus


Far, Bror & Mor


Jag



Tack för en mkt trevlig helg familjen!

Inga kommentarer: