söndag 12 april 2009

candyman.

Det gick riktigt bra på puben idag.. faktiskt bättre än vad jag förväntade mig! Även om det var jätte mycket att göra idag, eftersom det är bankholiday, så gick de 6 timmarna jag jobbade rätt fort. Måste ringa "Department for work and pensions" imorgon för att kunna fixa ett National Insurance number som dom använder sig av här i England. NI-number är englands motsvarighet till vårat personnr. Man måste ha ett sådant nummer för att kunna arbeta lagligt i England. 

Imorgon är det måndag..igen. Om 12 dagar kommer familjen hit! Hoppas det blir fint väder! 

Har lite beslutsångest just nu. Vill inte sova, men jag ska upp kl 7 imorgon och jag vet inte vad jag ska göra just nu förutom att lägga mig i sängen och läsa/sova. Sätter jag på en film till så kommer jag somna.. någon som kan bestämma vad jag ska göra med mitt liv? :P

Inga kommentarer: