lördag 18 april 2009

daisy doo.

Igår gick jag till Linnea inställd på att ha myskväll med film, björnbär, hallon och glass eftersom hon var barnvakt. Det slutade med att vi spontant åkte till Fulham, när Linneas värdföräldrar kom hem, för efterfest hos några kompisar. Dom lärde oss vad lite av det slang, som dom snackar hela tiden, betydde. "Give me some skin" var Leons favorit kan man ju lungt säga. Kul kväll även om jag var lite trött. 
Idag åkte Linnea och jag till Hempstead Heath för lunch och solning i parken. Har en lagom fin bränna på armarna och näsan just nu. Nu kollar Oskar och jag på "In the night garden..", mycket spännande barnprogram...not! Kattis är på möhippa och Martin+vänner ska kolla på en musikal. 

Idag är det 6 dagar kvar tills min familj kommer till London och jag längtar riktigt, riktigt mycket!! Ska bli så kul att ha dom här i några dagar och visa dom Chiswick och London. I och för sig har mamma och pappa varit i London förut, men inte David.

Imorgon blir det jobb på puben mellan 12-18. Visste inte att jag skulle jobba imorgon förrän Julie ringde och påminde mig om det idag. Tydligen hade vi bestäm det förra veckan!? Men det är alltid skönt att tjäna lite extra cash!

Inga kommentarer: