lördag 11 april 2009

...

Idag har jag tagit mig en slowmotion dag. I och med att familjen är borta över helgen, så spenderar jag så mycket tid jag kan i huset och jag kan inte förklara för er hur skönt det är att bara sitta och se på film eller läsa bok i tystnat, utan barnskrik och ljud från andra människor. 
Åt en riktigt god frukost som bestod av nybakade scones med tillbehör samtidigt som jag såg på en riktigt bra film. I stort sett har jag bara tagit hand om mig själv och sett på film, gjort ansiktsmask, läst bok, gosat med katten Moa, gjort sallad, käkat påskägg m.m! 
Igår kom Linnea hit för lite matlagning och sen blev det Lloyds bar i Fulham. Eftersom jag kör en vit månad nu så blev det en rätt lugn kväll för min del. Varför jag kör en vit månad är för att jag har druckit varje helg sen jag flyttade hit och jag tänkte att jag skulle vara lite snäll mot min kropp denna månaden! 

Imorgon ska jag jobba på puben igen mellan 13-19. Ska bli spännande och se hur mycket jag kommer ihåg från i fredags och se hur många namn jag kommer ihåg. 

Här kommer lite bilder från veckan:

Linnea, Oskar & jag var på National History Museum och kollade på Dinosauirer.


Oskar & jag busade lite i Hyde Park


Sötunge


Oskar



Hyde Park



Dans/ Dragkamp i Hyde Park



Katten Moa 

Inga kommentarer: