söndag 5 april 2009

how do you save a life?

Parkhäng i väntan på Marie och Stina i lördags


Chiswick



Söndagar är en dag då man ofta får hemlängtan, speciellt om man spenderar dagen för sig själv. Jag kan tycka att det är skönt att få sakna folk hemifrån och spendera en helgdag för sig själv med att läsa en riktigt bra bok, se på film, lyssna på riktigt bra musik eller bara ligga i sin säng, kolla ut genom fönstret och fundera på livets mening. 

Skulle ju varit och provjobbat på The Barlow Cow idag, men när jag kom dit så var det en annan manager där, än han som var där i fredags, som inte visste att jag skulle komma. Han sa till mig att han skulle försöka få tag på den andra managern och att han skulle ringa tillbaka om en timme. Antagligen fick han inte tag på honom för han har inte hört av sig. Får hoppas på att dom hör av sig under veckan, annars är det väl bara att ta nya tag och söka på fler ställen. That's life!

Man kan verkligen hitta allt i Engelska matbutiker!



Igår kom Stina och Marie till Linneas och min del av London. Vi var hemma hos Linnea och lagade mat och förfestade för att sedan åka in till Piccadilly och gå på Tiger Tiger. Helt ok ställe, men jag föredrar mindre ställen att gå ut på som Camden, Fulham osv. Det blir en helt annan grej. Tiger Tiger var iaf fullproppat med svenskar och norskar, man blev nästan galen av att höra svenska överallt. 

Klyftpotatis, kyckling och grönsaker bestod middagen av



Stina & jag passade på att hoppa lite studsmatta




Inga kommentarer: