torsdag 2 april 2009

Monkey boogie.

Har äntligen fått tummen ur röven, har varit och lämnat CV:n på några pubar här i närheten idag. Imorgon tänkte jag gå in till Highstreet och sen även till Kew. Hoppas verkligen att jag får något pubjobb under juli och augusti annars får jag passa barn. Skulle gärna vilja utvidga mitt CV till ännu fler punkter än de 3 som jag har just nu.

Idag har det varit kanonväder på eftermiddagen. Satt nere vid Themsen en stund förut efter att jag lämnat mina CV:n. Det måste ha varit 20 grader eller mer, underbart! Imorgon ska det bli ännu bättre väder. 
Oskar har haft feber nu ikväll, men jag hoppas att han är frisk imorgon så att han kan gå till dagis och jag kan träna. 

Granskade mitt ansikte förut i spegeln och fick se att jag har fått massa små fräknar i pannan, precis ovanför ögonbrynen och även på hakan. Vart kom dom ifrån? Jag brukar få fräknar på näsan när det är sol ute men inte på hakan eller i pannan!?

Inga kommentarer: