lördag 2 maj 2009

I don't want to

Min morgon började med att jag blev väckt av min chef på puben som ringde och berättade att jag skulle jobba mellan kl 13-21 imorgon. Klockan var då 9.30 och jag tänkte - antingen så sover jag några timmar till eller så tar jag och äter en riktigt ordentlig frukost och myser. Min kurrande mage gav mig svaret, så jag hoppade upp ur sängen och gick ner till köket för att baka scones och göra jordgubbs/banansmoothie. En mycket god frukost som jag åt framför en riktigt bra film. 




Därefter tog jag bussen till Westfield. Där inhandlade jag 2 klänningar, 1 linne, 1 par jeans, 1 ny plattång, puder, 1 par nya vansskor till mig och ett par till Oskar. Kattis har haft lite problem med att hitta skor som passar Oskar eftersom han har så breda fötter. Då föreslog jag att jag kunde köpa ett par vansskor till honom. Oj va fina, hade lätt köpt dom om dom fanns in min storlek! :D 
 
Oskars skor



Annars har jag inte gjort så mycket i veckan. Igår åkte vi till Walkabout i Putney och imorgon ska jag jobba som jag nämnde. 



Mobilbilder

Oskar i sitt papphus


Oskar sover


Linnea velar med Oskars mössa...

Inga kommentarer: