söndag 19 april 2009

chicken lemon skewer

hallåja! 
Idag har det varit en hektisk dag på The Bulls Head. Eftersom det har varit ca 20-25 grader ute idag har det varit väldigt mycket att göra på puben eftersom alla vill sitta ute, dricka öl och äta mat. 
Är väldigt tacksam för att Julie, managern, ringde och frågade om jag ville helg- och sommarjobba på The Bulls Head för några veckor sen. Jag trivs jätte bra på den puben och personalen som jobbar där är så grymt trevliga och snälla!! 

Usch jag tror att jag precis åt en möglig vindruva, den smakade verkligen bajs. 

Imorgon är det måndag och jobb igen, men vid 12-tiden ska jag åka till Tooting för att gå på intervju på ett jobcentre för att skaffa ett National Insurance number. Det är ungefär samma som personnr. Ska bli sköj. 

Hoppas ni som läser har haft en bra helg!! Om 5 dagar kommer min familj hit! <3

1 kommentar:

Johanna sa...

du har fått mejl din gris :)