måndag 2 mars 2009

LOVELY!

Igår hängde vi på The Sun Inn i några timmar, var riktigt roligt. Vi tjötade med en australienare och hans vänner, trevligt folk det där! 

Idag satt Oskar och jag ute i trädgården och åt lunch medans Kattis grejade i trädgården. Har varit underbart väder idag, solen har varit jätte varm och det gör mig på så bra humör. Efter lunch och en powernap, för Oskars del, så drog vi till lekplatsen. Åh kan inte beskriva hur skönt och varmt det var där. Det kommer bara mer och mer vårblommor nu och träden börjar få blad igen. Det är LOVELY som man brukar säga. 
Vid 16-tiden när jag slutade jobba med Oskar drog jag bort till en annan svensk mamma för att passa hennes dotter Olivia i ca 1½ timme, för Olivias nanny är sjuk. Ska passa henne imorgon med, fast då blir det lite mer sprngade fram och tillbaka. Ska jobba med Oskar från ca 7.30-9.00, sen ska jag passa Olivia mellan 9.30-13.00, då Kattis och Oskar är och fikar med Svenska mammor-gruppen som finns här i Chiswick. Sen ska jag passa Oskar igen. Vid 16.30 ska jag kila bort till Olivia och passa henne igen till ca kl 19.00 och sen ska jag på bio med Linnea och Viktoria hoppas jag! :D Om det inte hade varit  för att vi ska se på en skräckis, the unborn, så är jag säker på att jag skulel ha  somnat på bion. 

Men det ska iaf blir gött att få tjäna lite extra pengar nu när Julia kommer om ca 2 veckor! PEPP PEPP PEPP! Ska bli så kul att få träffa någon hemifrån igen, det har ändå gått 2 månader sen jag var hemma i Sverige i julas/nyår! Tiden går fort när man har roligt! 

Inga kommentarer: