tisdag 17 mars 2009

just nu har jag, min bror, mamma och pappa familjeråd över msn. (så går det när dottern bor i London, sonen i Uddevalla) Mamma och pappa har ÄNTLIGEN köpt en liten vovve!! Vad jag har saknat att ha en liten hund, synd bara att jag inte kan träffa den varje dag som jag kunde med Nadja. Men just nu sitter vi iaf och försöker komma på ett namn åt hunden.. Det är ganska kul för jag är trött och skrattar för mig själv åt min dåliga humor. 


Här är ett litet klipp som pappa har klistrat ihop och skickat till mig från deras besök på kenneln. Det är en tik och en hane som dom filmar, vet inte vem som är vem men en av dom är iaf vår nya hund! :D

1 kommentar:

Johanna sa...

nej men gud. de va de sötaste jag har sett! :)

påtal om sött
http://www.flickr.com/photos/necilbug/3337951189/
herrejösses