söndag 29 mars 2009

The bride is back.

Lova bejbi är sååå söt och jag längtar hem ännu mer! 



Igår tillbringade vi heeeela dagen i Musewell Hill. Men som man brukar säga - väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge!
På kvällen samlades vi hemma hos Sam och hade förfest/tacokväll. Inte för att jag åt något, så det blev förfest för min del. :) Senare på kvällen åkte Stina, Simon och jag in till Tottenham för att möta upp en grupp andra svenskar för att sedan ta oss en promenad till ett ställe som kallas "After school", grymt ställe. Nu vet vi vart alla snygga killar hänger så dit lär vi dra fler gånger..haha. Kom hem, den nya tiden, vid halv 6 imorse. Inte så kul kanske, men jag fick iaf sova till 13-tiden idag. Gött mos i Dingle! 
Idag är det Kill Bill 2 och mys som gäller. La precis märke till att solen lyser ute, det har den inte gjort på några dagar. Imorgon får jag mitt rum tillbaka, det ska bli skönt att slippa ha sina kläder i Ikeapåsar. 

Inga kommentarer: