tisdag 10 mars 2009

hello seventies!

Vad är det med britter och deras mode? 
När man kommer till träningen på Leisure centre så ser tränarna ut som att dom är hämtade direkt från 70-talet. Idag hade pilates läraren hockeyfrilla eller som det heter på engelska mullet. Bodyzone tränaren har en tofs uppsatt mitt på huvudet med en sån där tyghårsnodd som man hade i mellanstadiet, som man sydde själv i syslöjden. (Kommer så väl ihåg mig favorit tofs, den var mörkblå med hundar i olika färger...haha) Igår hade hon magtröja på gymmet!! För bövelen tant, du är 40 + då går man inte runt med magtröja!!! 
På Lloyds i fredags var det 2 brudar som gick runt i magtröja, det var verkligen pinsamt att kolla på dom. Den ena var det verkligen uppenbart varför hon hade magtröja, för hon hade ju såååååå fina tatueringar på magen.. noooot!


I övrigt så sitter jag i min säng och känner mig väldigt svensk för tillfället. Äter svenskt knäckebröd (från IKEA) med kaviar (från IKEA) och dricker te!! (inte från IKEA!) 


1 kommentar:

Johanna sa...

magtröjor kommer aldrig att bli omedernt ju sarah ;)