torsdag 26 mars 2009

it's over.

Väldigt slapp vecka måste jag då säga!
 Oskars mormor och morfar flög hit från Canada i måndagskväll och ska åka vidare till Sverige imorgon.
Min vecka har i princip sett ut så här:
Måndag - Dagis, sedan Oskar resten dagen
Tisdag - Jobbade ca 30 min. 
Onsdag - Dagis och 30 min simlektion. Oskar var jätte rädd för det var så många barn i simbassängen. Var jag 1 meter från honom började han gråta. gölleonge.
Torsdag- Rhymetime 1 h på morgonen och barnvakt på kvällen. 
Imorgon, fredag, är det dagis och efter lunch kommer Kattis och Martins vänner från Sverige på besök och ska stanna över helgen.

Imorgon ska mamma och pappa hämta hundvalpen, hon ska heta Lova Doris Bertilsson! :D Jag har så mycket hemlängtan just nu så jag tror jag dör. Vill bara hem och gosa med Lova.. Mamma och pappa har lovat att skicka massa bilder. Saknaden efter ett husdjur är stort.   Tänk att sitta med en liten hårboll i knät som man kan mysa med, man kan säga vad man vill till den eller bara sitta och vara tyst.
 I och för sig har vi Moa här men hon är inte så närgången och mysig. Har klappat henne 2 ggr, otrevliga kattskrälle! haha neeerååå.

Johanna!!! Har läst ut sista Harry Potter-boken nu, här ska disskuteras! (nördar!) 
J.K Rowlings står högt upp på min 10-i-topp lista över de bästa författarna. Nu längtar jag efter dom sista filmerna!

1 kommentar:

Anonym sa...

mmmm i sommar kommer filmen! kommer bli gryyymt!
juuulia