fredag 27 mars 2009

boring.

Idag har mamma och pappa hämtat Lova. Jag vill bara hem hem och åter hem! 

Nu har nästa omgång med besök kommit - Joakim, Jenny och Stella. Skåningar, så nu kommer jag börja "bryta" på skånska innan helgen är slut. 

Jag börjar verkligen bli gammal. Fick sluta vid 2-tiden idag eftersom skåningarna kom hit och det fanns inte så mkt för mig att göra förutom att gå runt och se dum ut. (Städade 2 våningar på 45 minuter förut, det kallar jag snabbstädning. Dammsög 1:a våningen medans jag stekte pannkakor till Oskar.) Som vanligt så somnade jag och efter 1 timme vaknade jag av att jag hade ont som en gris i höften!!!??? Vad har hänt med mig?? Har forfarande ont i höften efter 2 timmar. 

Fick iaf bekräftat idag att tränaren på gymmet använde botox och att hon är 44.. haha skön människa det där ändå. Vi var 2 st på bodyzone-klassen idag och då fick hon för sig att köra skiten ur oss...jag höll på att dö!

Ikväll, för ovanlighetens skull, så ska Linnea och jag se på bio. 

Inga kommentarer: