måndag 9 mars 2009

hope.

Som jag nämnde tidigare så satt vi på Lloyds bar i Fulham, i fredags. Vi/jag hade planerat att ta en lugn kväll.. det blev visserligen en lugn men full kväll. Både jag och Linnea blev fulla, men det va så där lagom så man bara tjöta om allt möjligt och va lycklig.. haha hallå alkoholist, javisst.. :P
Vi åkte iaf hem vid 12-tiden då det stängde och jag somnade gott i min säng... 

I lördags utforskade Linnea och jag Kingston. Kingston visade sig vara en väldigt trevlig del av London eller egentligen ligger det utanför London men skit samma, bussarna går dit i alla fall. Dom hade en Vans-butik och 3 andra skejtbutiket med snygga killar som jobbade där, vilket gjorde mig väääldigt glad. Sen hittade vi ett köpcentrum med 5 våningar där det fanns alla de olika sorters affärer. Hittade även Primark där jag köpte en tjocktröja, ett linne och ett par jeans för 17 pund, jag ÄLSKAR Primark! Man kan göra kap på Primark som gör en lycklig för resten av livet! (nästan)
På kvällen såg vi på film hemma hos Linnea, eftersom hon var barnvakt, och myste med vårt ny inköpta te och godis! 

Igår, söndag, var vi på porträtt utställning i Piccadilly, det var ganska tråkigt. Men dom hade även bilder på nakna idrottsmän och kvinnor, så nu har jag sett Theres Alshammars rumpa.. HAHA. Åt även Fish & Chips för första gången här i London, fisken var gigantisk! 

Nu måste jag dra mig, men på fredag (om 4 DAGAR!!!) kommer Julia hit och jag längtar som bara den!!! Det kommer bli en toppen helg!! 

Inga kommentarer: