torsdag 12 mars 2009

den svenska ensamheten.

Imorgon kommer Julia hit och ska stanna till tisdag! Min värdfamilj åker till Sverige imorgon för att hämta deras katt Moa och kommer inte hem förrän på tisdag kväll! Oj vad jag ska stampa och klampa när vi kommer hem i morgon natt. Annars brukar jag få smyga som en mus för att inte väcka alla! Jag är så glad att få träffa någon hemifrån!!






I övrigt så vill jag ta studenten igen om jag inte har nämnt det tidigare..vilket jag har gjort.. 



Här om dagen så kollade jag igenom gamla festbilder från gymnasiet.. Shit va jag saknar den tiden! När alla samlades hemma hos gårdon i ljungskile för att festa hela kvällen/natten och däcka i en stor hög eller sitta uppe på utkiksplatsen i Skogslyckan eller hos någon som hade lägenhet och tjöta, lyssna på musik, röka vattenpipa och dricka "Den glade Dansken"-öl. Det var tider det. Kom även på att gymnasiet var en jäkligt rolig tid då man lärde känna roliga, konstiga, knäppa, snälla och alla dess sorters olika människor. Tack!

Inga kommentarer: