måndag 23 mars 2009

Into the jungle.

nu är jag mätt och belåten. Har precis ätit makaronipudding och det är så jäkla gött! 

Idag har vädret varit kass. Förut när Oskar och jag var på lekplatsen var det som att himlen öppnade sig, regnet öste ner och vi blev genomvåta på 5 minuter. 

Har flyttat ner halv min garderob och mina grejer till kontoret nu, så för tillfället är min adress Sara Bertilsson
Office, Second Floor
W43BU London

Välkommna! :)


Längtar till min familj kommer hit i slutet på april. Då har inte jag träffat dom på 4,5 månader och det är den längsta tiden jag har varit borta från dom utan att träffa dom. Iof sig så pratar jag med pappa/mamma nästan varje dag på msn. Jag känner mig stadig på mina vingliga ben. 

Jag hoppas att denna vecka kommer gå fort för till helgen kommer det hända grejer! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder, härlig blogg ...
En blogg i min smak !!!