onsdag 3 december 2008

Happy Weekends

Åh jag har bara lust att sätta mig på första bästa flyg till alperna eller dylikt. Vill åka skidor nununu! Helst i strålande sol och pudersnö.
Har tillbringat kvällen med att kolla på Isenseven filmerna och är väldigt nyfiken på deras nya film Teenage Love Graffiti. Om ni går in på länken nedan kan ni se trailern till den:
http://www.isenseven.de/2008/index.php5?page=videos&PHPSESSID=hq82s7hufff9c69airt2885t14

Erkänn att man inte kan låta bli att vilja åka till fjällen!!?

Denna veckan har gått i raketfart, imorgon är det redan torsdag och då ska jag och Oskar gå till the cityhall på någon lektimme. På fredag ska vi åka in till Hyde park och traska omkring där med Stina. Sedan blir det utgång i Fulham på kvällen.
En kul sak att veta, han som spelar Harry Potter bor visst i Fulham.

För att få ännu mera julkänsla sitter jag och tittar på sunes jul på youtube..haha.

2 kommentarer:

Idawiik sa...

DET SNÖADE JÄTTESTORA SNÖFLINGOR HEMMA IDAG :) Och det la sig på baken och låg där säkert i en timme innan det försvann, haha :)


Heja vintern i Rabby, fast på söndag åker jag till Säääääälen :D

Jag har faktiskt också en blogg nu :)

Johanna sa...

men du får ju åka upp om 3 veckor om du vill! bara att säga till. tänk snöööööööö. feeeeeeest, hallejuah