söndag 21 december 2008

the best days are not planned.

ÄNTLIGEN I SVERIGE!
Det känns underbart. Även om det inte finns någon snö. ;)
Landade på Landvetter i fredags vid 21.45. Johanna och hennes mor stod och välkommnade mig. Blev lite fuktig i ögonen, blev så himla glad över att se dom igen! Sedan körde vi raka vägen till Pustervik där det var reaggekväll. Där mötte vi upp Julia, blev jätte glad över att träffa henne också.
När man väl kommer hem och får träffa alla igen inser man hur mkt man har saknat dom. Vi tjötade och lyssnade på bandet som spelade, hela kvällen lång.

Lördag var jag inställd på att hitta en vinterjacka, det blev ett par skullcandy-hörlurar ist..hoppsan. Efter Göteborg åkte vi hem. Var hemma i Kville i 5 min, sa hej till mor och far och tjötade lite. Sen drog Johanna, Pitte och jag ner Hamburgsund för att ta en raggarrunda med Pittes nya bil till Fjällbacka, med Joling och Patrik. På kvällen blev det tacos, tvspel och film hos Joling med alla människor.

Nu har jag äntligen fått lite julstämmningt i blodet. Alla julklappar är färdig köpta och paketerade, julgranen är pyntad, Lisa och jag bakade pepparkakor förut, jag har ett fult guldigt snöre i håret som jag hittade i kartongen med allt julgranspynt, jag har läst alla julkort som vi har fått och mamma har lyckats få hela julen, här hemma, att gå i rött och guld - till och med granen. haha.
Får ta lite bilder imorgon och lägga upp.

Inga kommentarer: