onsdag 10 december 2008

fun fun fun fun.

Har suttit en stund nu och underhållit Oskar med webcamen.. haha inga tjusiga bilder direkt men jag bjuder på dom bara för att oskar är så söt!








haha sköna bilder va?
Sitter och fördriver tiden med Oskar. Han har börjat i playgroup nu, typ dagis, och det går jätte bra. Var lite ledsen idag när jag skulle lämna honom, men en av fröknarna började leka med honom och då passade jag på att smita iväg. Han hade inte gråtit en enda gång idag! Duktig liten kille det där. =) Ni kanske tycker det är lite konstigt att han börjar på dagis så nära jul, men det är ju så klart bara för att se om han gillar det och trivs, och det verkar han göra. Igår kom han hem med en snögubbe som han hade klistrat ihop och idag hade han målat 2 teckningar.
I och med att han går på dagis så blir jag ledig 3 timmar, som jag nämnde i förra inlägget. Så igår sprang jag en runda för första gången på riktigt länge, hade konstiga sockar på mig så jag fick blåsor under fötterna efter halva vägen.. härligt va? så jag fick gå på tå hem.. haha
På kvällen träffade jag en tjej som heter Malin som bor här i Chiswick, vi gick till Giraffe och åt sorbébglass som va svingod. Fast var så jäkla mätt efter all kola som jag och Oskar hade bakat och middagen. Men lite glass slinker alltid ner.
Idag tränade jag på Kattis motions "trampgrej" samtidigt som jag såg på film, det va lyx. Sen kom Linnea hit. Har bara tagit det lugnt och sprungit omkring i mjukisbyxor hela dagen..gött. Ikväll blir det promenad med Linnea när Kattis kommer hem från jobbet.
Vet inte varför, men känner mig lite småstressad nu runt juletid. Det är så mkt som ska hinnas med att göra innan jag flyger hem till Sverige. Bara roliga saker med vännerna iof sig men ändå.
Köpte julklapps papper förut av Linnea iaf, (hon hade en rulle över) så det blir att slå in alla julklappar snart också :D Även om jag inte gillar det så funderar jag på att ladda ner några gamla jullåtar med carola och lyssna på samtidigt som jag slår in dom bara för att få lite julkänsla.

XX

1 kommentar:

Johanna sa...

haha gullungar deluxe :D