tisdag 30 december 2008

Kläppen!!

Sitter just nu uppe i Kläppen, som ligger en liten bit utanför Sälenbyn (för er som inte vet! ;).
Det har varit ca -24 grader varje dag! Mums! jätte kallt och mysigt!! =P
Har lärt mig åka snowboard på dom 2 senaste dagarna, det går faktiskt riktigt bra. Trodde inte det skulle gå så bra som det går, så det är gött! Vi har åkt i Tandådalen och Hundfjället dom två första dagarna, resten av dagarna kör vi i Kläppen.

I och med att det är ett litet Hamburgsunds kollektiv här uppe, bland alla stugor, så sitter alla Hamburgsundare + 1 Kvillebo + 1 Fjällbackabo + 1 Strömstadbo och spelar Rockband just nu. Inte jag då, för jag sitter ju och skriver här. Det går inte så bra eller rättare sagt stavningen går inte så bra....haha. Varför kan man fråga sig, för jag har ju absolut inte druckit alkohol...;)
I morgon är det nyårsafton, då ska jag och johanna kalasa skippa backen och kalasa hela dagen ist! :D Sedan är det kalas för hela slanten i stugan.

Köpte ju som sagt ny mobil i måndags. När vi kom upp till Gatta, i Tandådalen, i söndags råkade jag lägga mig på den och mobilladdaren så jag spräckte glaset på displayen! hejja mig! Så på söndag när jag kommit hem så ska jag åka till torp och fixa det..hoppas jag! För på måndag åker jag till London igen... just nu saknar jag inte L0ndon, förutom alla vänner jag lärt känna där, helst skulle jag vilja stanna här uppe resten av säsongen men det får bli så nästa år ist! Och då jäklar blir det kalas och jobb för hela slanten.. haha
Ne nu får jag sluta!

GOTT NYTT ÅR!!!!

Inga kommentarer: