torsdag 18 december 2008

SWEDEN!

SVERIGE imorgon!! är PEPP PEPP PEPP!!!!

För att dagen skulle gå snabbt idag, så åkte Oskar och jag till National History Museeum. Det var väl rätt kul. När vi väl hade tagit oss dit så hade Oskar somnat. Men hans favoriter var så klart dinosaurierna. Efter museeet blev det en snabb sväng på premarket där jag köpte lite små grejer.

Det fanns skridskoåkning på utsidan museet, blev riktigt sugen på att åka. Såg så juligt och mysigt ut, men det är lite svårt när man har en 2 åring med sig! Får bli en annan gång.. =P



åååh jag vill att det ska bli morgon nu och att klockan kan hoppa fram till 15-tiden, så att jag kan åka till Heathrow. Iof sig går inte flyget förrän 18.40 men ändå, måste ju ha lite tid på mig! När jag landar vid 21.40 så kommer Johanni och hämtar mig med bil.. lyyyyyx så långt ögat kan nå! Sen blir det utgång i gbg!
Nu ska jag äta och sen ska jag städa lite och börja packa!
Ses imorgon Svearike!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååhåå sara, du e verkligen hemma nu (när du läser det här):p ja e avis men jag lämnar detta hus (föralltid) imrogon! det kallar jag lycka! Ha en underbar jul så ses vi nästa år :) Massa kramar