fredag 26 december 2008

Now Dance!

Då var julen 2008 avklarad.
Och nu klarar jag inte av att vänta mer, jag vill åka till fjällen nu på direkten! Jag får ryck snart om jag inte får se snö och får åka skidor/snowboard!



Julafton firades i Lysekil hos min moster för mitt 19 år i rad. (hej vi kör på traditioner i min släkt!) Bästa julklappen var en digital kamera och J.K Rowlings sista bok om Harry Potter. Jag har blivit en Harry Potter-nörd det sista halvåret, men dom böckerna är nog bland dom bästa jag har läst! Go Hogwarts! 8)

Igår var vi hos en av mina fastrar och åt middag tillsammans med hennes familj. Det är lika trevligt och kul varje år, eftersom jag inte träffar Malin, Kristin och Linda så ofta.
På kvällen blev det utgång på Cheers tillsammans med Julia och Dennis. Det va grymt sköj att träffa alla vänner från grymnasietiden. haha det låter som att jag gick i gymnasiet för sjuttioelva år sedan, men det är ju faktiskt bara lite mer än ett halvår! Det var iaf riktigt riktigt kul att träffa alla igår. Fan vad jag saknar gymnasietiden, vännerna och alla fester, pluggandet saknar jag dock inte för alla pengar i världen! :P

Har under julen iaf kommit fram till att jag gillar inte självaste julafton, utan jag gillar alla småsaker som händer dagar innan och efter julafton. Som julklappsleken, middag med Terstad, utgång på juldagen, julkonserter, julmarknader och alla förberedelser som julgran och sånt.

Har ni haft en kul jul?

Nästa sak att se framemot är att åka till Kläppen på söndag och fira nyår. Kommer hem igen på lördagen antagligen och på måndagen den 5 åker jag tillbaka till London igen. Kommer bli jobbigt att åka tillbaka nu när man har varit hemma, men jag vet att när jag väl kommer dit igen så älskar jag det!

Inga kommentarer: