onsdag 17 december 2008

my new friend.

just nu är jag allmänt sne och grinig på allt och alla känner jag. Varför vet jag inte. Vill att sekunderna, minuterna och timmarna ska gå fortare så att jag kan få komma hem till svealand och fira jul!

Vet inte varför, men det känns som att dessa dagar kommer bli lite stressiga iaf imorgon och på fredag. Idag jobbar jag från tidig morgon till sen kväll för Kattis är på kontoret. Så det är ganska lugnt.
Oskar ligger just nu och sover en stund efter den misslyckade lunchen. Tänkte att jag skulle vara smart och göra pannkakor med äpple i. Kom på när jag hällde smeten i stekpannan att man kanske skulle ha rivit äpplena och inte gjort dom i stora kuber som puckot sarah gjort. Istället blev det något omelettliknande pannkaksgegga med äpple i. Men han åt det iaf...det var ju tur det. :D och det gjorde jag med, så nu har jag jätte ont i magen eftersom jag använde vanlig mjölk.

Tänkte att vi skulle ta en tur till Hammersmith sen när han har vaknat.
Imorgon så ska vi iväg till något museeum eller liknande. På kvällen måste jag börja packa. Packa är det värsta jag vet!
Fredag så kommer jag vara allmänt jätte glad och stressad hela dagen. Fasar för hur jag ska kunna hitta på Heathrow och om jag kommer hinna. Åker härifrån med tunnelbanan vid 3-tiden och flyget går vid 18.40. Kommer även vara tokig och extra kolla allt så att jag inte glömt något.
Jag hoppas att det är lätt att hitta där.. :P Vem vet jag kanske missar flyger eller så är det säkert något problem så att jag får vänta jätte länge. Skulle vara typiskt för min del.

1 kommentar:

Johanna sa...

du får inte lura bort dne för jag ska hämta dig kl 21:40:D