torsdag 31 december 2009

2010

GOTT NYTT ÅR!


Och så var det ytterligare ett nytt år på G. Här sitter jag nu ensam på nyårsafton och funderar på om jag ska börja laga min fina nyårsmiddag snart- ris, brunsås, kyckling och broccoli! För att sedan mysa lite och göra mig iordning innan jag börjar jobba kl 21.00(-06.30).
Igår när jag kom hem till lägenheten vid 00.30 tiden så insåg jag att det är 7 italienare i lägenheten istället för 3, som det var när jag åkte. Marcos vänner är här och dom sover 5 st inne i marcos lilla rum. Hur dom lyckas kommer alltid att vara en gåta för mig. Men fan va dom babblar dygnet runt! Insåg även att möglet på mitt rum har spridit sig och att det under fönstret och på golvet var stora pölar med vatten. Så det var bara att sätta igång med uppdrag skrubba väggar och tvätta golv. Väldigt kul att komma hem till mögelboet!

Hoppas ni alla kommer att få en kul kväll och en bra start på det nya året!

Inga kommentarer: