lördag 2 januari 2010

16:37

Dags att börja tagga för the staffparty soon?!
Magen kurrar och jag funderar på om jag ska ta något att äta. Igår kväll på väg till jobbet var jag inställd på en lugn fredag kväll i och med att det var nyårsdagen i all ära och att alla som har något vett i skallen borde ligga hemma i sängen, kolla på film med en pizzakartong på magen eller inom närmaste räckhåll. Men när jag kom till ingången, vid 21-tiden, så kom det lite som en chock när jag insåg att hela nedervåningen var smock full med folk!! Så det var i princip bara att lägga på några kol i ugnen och börja servera folk så fort man kunde.

NU ska jag ta mig en tallrik soppa, magen kurrar något fruktansvärt..kan bero på att jag inte har ätit något förutom en banan och ett äpple under nästan ett dygn. Det är inte lätt att ha regelbundna måltiden när man jobbar på i en bar!
Ikväll ska vi ha personalfest och om jag känner dom som jobbar i baren väl så kommer alla att bli kalas fulla, kommer nog att bli en kul kväll!!

Inga kommentarer: