onsdag 30 december 2009

London baby, london!

Jaha då var dessa 10 dagar, i Sverige, snart som bort blåsta. Ska om en timme sätta mig i bilen och brumma neråt till Säve flygplats. Vet inte riktigt hur det känns, ska väl bli gött att komma tillbaka till vardagen, för när man åker hem till Sverige på en liten visit så blir det ofta att man åker över allt för att hinna hälsa på allt och alla! Jag har hunnit vara i uddevalla 2 ggr, Lysekil, Göteborg osv. Men jag börjar sakta men säkert även tröttna på den vardagen som jag har i London, rastlöshet kanske man kan kalla det. Men jag har haft en mysig och kul jul och det är jag tacksam över!
Nästa plan blir att flytta hem, till Sverige, inom 2-3 månader för att sedan dra vidare och bosätta mig några månader i Oslo.

Bye bye Kville! Hello London!

Inga kommentarer: