onsdag 16 december 2009

Vaffanculo!!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra!
Att öppna gardinerna imorse och få se att det snöar gjorde mig så himla glad! Att lite snö kan göra en på så mycket bättre humör. Det är nollgradigt idag, i London. Vilket betyder att jag sitter här, i lgh, som en liten mört och fryser röven av mig, om ni inte har hört det förut så berättar jag det nu, britter suger på att bygga hus!!!
Väntar just nu på att Cristiania ska komma hem så att vi kan åka till Camden, hon sa att hon skulle vara hemma 11.30... nu är klockan 13.10.

Igår var vi alla väldigt arga på vår landlord så vi skickade sms till henne om att vi gärna ville att hon skulle komma hit så att vi fick prata med henne. Imorse knackar det på dörren och det är en snubbe där som säger att vi har skickat sms till Kelli och att vi behövde prata med henne, men att de är han som har tagit över det här området nu så om vi ville prata så skulle vi göra det nu. Jag bara jahaa men ingen av mina flatmates är hemma och vi ville prata om det tillsammans. Aja, jag förklarade att det alltid är problem med lägenheten, att det möglar i alla rum och att Kelli kommer hit och öppnar dörren utan att knacka när hon vill. Fick då till svar att hon har rätt att göra det för vi hyr bara våra egna rum, inte hallen och köket. Jag sa att vi antingen vill ha sänkt hyra eller att ni hittar oss en ny lägenhet med 3 rum. Sänka hyran kunde han inte och allt annat skyllde han på själva ägaren av huset. Möglet kunde dom inte fixa förrän i januari. Jag blev så j*vla arg, han förstår visst inte hur farligt det är att bo i en mögellägenhet.
Aja vi har iaf planer på att flytta allihopa tillsammans. JÄVLA MOOSE MANAGEMENT!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

min lilla cupcake!