söndag 20 december 2009

HEEEJ SVERIGE!

Imorgon lyfter flygplanet som ska ta mig hem till Sverige!!! ååååh jag längtar så sjukt mkt!! Jag hoppas att tiden på jobbet kommer att gå fort ikväll, men att det inte ska vara suuper mkt att göra!! Igår var en perfekt kväll, lagom kunder men ändå var det full, bra musik och tiden gick jätte fort!! Slutar runt 2.30 och då drar jag direkt till liverpoolstreet och sätter mig på bussen till flygplatsen!! Ska bli så sköööönt att jag kan minst skriva ett hel A4 om hur skönt det ska bli!!
Nästa helg blir det att sätta sig i bilen och brumma upp till Lillehammer för att hälsa på Johanna en snabbis! Det ska bli så kul att få träffa henne igen! I gotta feeling that this is going to be a good night!! eller vad säger du johanna?! :D Ses snart!!!


Ses imorgon Sverige!!!

Inga kommentarer: