tisdag 15 december 2009

Är ledig idag och imorgon, så skönt! Mellan lördag och söndag sov jag ca 6 timmar, innan det var dags att gå till jobbet igen. I och med att jag började jobba kl 11 igår och kom hem vid 01.00 tiden söndag natt, så var jag så rädd för att försova mig till jobbet. Jag lyckades inte somna förrän kl 7 på morgonen och vaknade upp 2 timmar senare av att jag sätter mig spikrakt upp i sängen för jag var inställd på att jag hade försovit mig. Så igår var det ingen rolig dag på jobbet, skulle ha jobbat mellan 11-17, men eftersom dom hade gjort fel på schemat så fick jag jobba 1 timme extra, vilket inte var uppskattat från mig trötta sida.
Upptäckte även igår att även jag har fått mögel på väggen i mitt rum. Cristiania och Mattia har ganska mycket mögel i sitt rum och igår när jag kom hem så visade det sig att hela marcos vägg var också full av mögel. Vi älskar våran lägenhet..not. Vi har i alla fall bestämt oss för att sätta vår hyresvärd mot väggen och be henne att antingen skaffa oss en annan lägenhet eller sänka hyran och fixa möglet direkt! Det är ju inte direkt jätte hälsosamt att bo i denna lägenheten och Cristiania har redan astma vilken för det ännu värre för hon har svårt att andas varje morgon när hon vaknar!

Marco's mögelvägg!

Mitt rum är inte lika farligt, men det
känns inte så trevligt att bo där längre!


Kollar på Band of Brothers, grymt bra serie som alla borde se! Jag tror inte det finns en själ på denna planet som inte skulle gilla den, bortsett från Hitlers kanske...



6 dagar kvar till Sverige!!

Innan dess så ska jag jobba
Torsdag 17-02.30
Fredag 17-04.30
Lördag 19-04.30
Söndag 17-02.30

Efter stängning på söndag så ska jag gå direkt till Liverpoolstreet station och därifrån ta bussen till Stanstead flygplats för att sedan flyga kl 06.55. Hej jag kommer att vara död när jag kommer hem till Sverige!


Inga kommentarer: