måndag 7 december 2009

the best days

Idag om två veckor vid denna tiden är jag i Sverige. Åh jag saknar skogen, havet, mina vänner och min familj, i Sverige, så mycket!

I helgen har det inte hänt mycket, har jobbat som vanligt. Var faktiskt på sunday market, här i brick lane, igår för första gången i mitt liv. Mysigt, hittade en tygväska, en skylt, ett armband och ett halsband. Har alltid gått igenom marknaden när jag varit på väg till jobbet varje söndag och då hatar jag det för det är så mycket folk och jag är trött och grinig = ingen bra kombination.
Förra veckan var Johan Gunnarsson och Louise här, vilket var väldigt trevligt. Johanna och jag mötte upp dom 2 ggr och tog några öl. I onsdags innan vi skulle möta upp dom så lyckades johanna och jag peppa varandra till att köpa var sin vinterjacka på topshop och lite andra grejer. Hela kalaset slutade med att jag gjorde slut på över 120 pund på ca 1½ timme. Så kan det gå när man hamnar på oxfordstreet och hittar massa prylar och kläder man vill ha!

Idag är jag ledig och jag planerar att spendera heeeeela dagen i sängen, för jag är trött och på ligga-under-täcket-och-inte-göra-någonting-humör. Är även ledig imorgon så då får jag väl ta och hitta på något. Någon som har någon ide? Sedan jobbar jag onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Sedan är det måndag igen, för er som inte visste det, och då är det bara 1 vecka kvar!

Ne ska nog faktiskt sopa lite på mitt rum innan jag gör frukost och hoppar tillbaka i sängen, för jag har den senaste månaden börjat tappa så mycket hår att om jag skulle samla ihop allt så skulle jag vara nära till en peruk nu + att det är lite dammigt. usch det var inte fin beskrivning på mitt rum.....

Inga kommentarer: