onsdag 9 december 2009

I need you like water

Idag har det inte hänt mycket gott folk! Vi fick en julgran idag till puben som jag och min manager Frida klädde, ja hon är svensk. Vi är allt som allt 4 svenskar på puben, sedan är resten britter. Det är ganska roligt att det bara är vi svenskar som är heltidare också. Det var trevligt att klä granen och jag känner att julen närmar sig med större och större steg. Längtar att få komma hem, hoppas det kommer vara lite snö annars tänker jag bege mig av till närmaste fjäll och åka skidor! Julia saknar jag massor också! Ska bli kul att se hennes fina tryne igen! ;D
Igår bakade jag som sagt kladdkaka, den blev inte kladdig men den blev rätt god. (dumma brittiska ugnar!!) Cristiania tyckte om den iaf. När jag kom hem idag så var det typ 2x2 cm stor bit kvar av kladdkakan i formen, antar att ingen vågar äta upp resten även om jag sa att dom inte skulle vara rädda för att äta upp den, för jag ville inte ha mer.

Nu ska jag börja kolla på Band of Brothers, alla har lovordat den så mycket så här ska det mysas under filten samtidigt som jag kollar. Önskar att jag hade lite lösgodis, men sånt finns ju inte här.


12 dagar till Sverige!

Inga kommentarer: