tisdag 8 december 2009

I bought no gift this year and I sleept with your brother

Har precis ätit en tallrik soppa och nu väntar ingredienserna för en god kladdkaka på mig! Gick en sväng till Argos förut och köpte en handvåg som man väger resväskor med! Kan vara en utav många smarta uppfinningar! Så nu slipper jag springa runt med mina resväskor innan jul, för att hitta något ställe att väga dom på! Var även en sväng på posten och postade min julkort, så nu är även det gjort. Annars har det inte hänt mycket idag. Somnade runt 9-, 10-tiden igår, vaknade upp lite då och då av att mina flatmates pratade så högt ute i hallen, lyckades lista ut mellan varven av uppvaknande att dom hade några italienska vänner här. Lyckas man få in 5 italienare i en liten lägenhet så låter det som ca 500, jag lovar!! Vaknade upp ungefär 3 ggr på morgonen innan jag lyckades vakna upp klarvaken kl 12. Så jag sov i över 12 timmar denna natten! Jag borde få ett pris!!
Nu ska jag baka kladdkaka och se om den nya ugnen fungerar!!


13 dagar kvar till Sverige!

Inga kommentarer: