onsdag 23 december 2009

asså du!

HALLÅ gott folk! NU är jag hemma i Sverige och det är sååå skönt!!
Jobbade, söndag, 17-03 på puben, åkte därefter med bussen till Stanstead. På bussen hamnade jag brevid en ganska bred kille som svettades och rörde på sig hela tiden, så det var rätt svårt att sova. På flygplatsen var det fullt med folk och självklart så kunde jag inte sova på flyget heller för gubben som satt brevid mig armbågade mig varenda j*vla gång han rörde på sig! Landade vid 10-tiden på ett snöigt Säve där min papi hämtade upp mig. Vi körde hem till Kville, var hemma en stund sedan drog jag till tandläkaren och där efter åkte jag till Torp Köpcentrum för att handla de sista julklapparna med min bror. Däckade ganska gött i sängen, efter att ha varit vaken i mer än 30 timmar, vid 20-tiden och sov i 12 timmar! mmm

Igår träffade jag Johanna Romell och på kvällen åkte jag till Svarteborg och vinade med Julia!! Väldigt trevlig dag! Fick även 2 powernaps emellanåt! haha

Nu ska jag klä julgranen med pappa! Ikväll blir det julklappsleken med familjen Funevall! Det är alltid lika roligt varje år!!!

Inga kommentarer: