lördag 23 maj 2009

Don't bring flowers after I'm dead

Nu har jag sett 4 "kändisar" i London. Patrick Wolf, Tingsek, Timbuktu och Idol-Agnes! WEHOO! Jag bor i London och har sett 4 kändisar varav 3 är svenskar!!? Kan det bli bättre? 

I torsdags var Lollo och jag + 4 andra vänner på en Magnus Tingsek, Timbuktu & Damn- konsert! Det var svenskar överallt och hur kul som helst! Det var Timbuktus första spelning utanför Skandinaviumsgränser. Fastän det inte var knökat med folk så blev det en riktigt bra spelning med mycket dans! Det kändes nästan som att man var i Sverige, DJn spelade svensk musik Petter, Looptroop, Maskien osv!!

Här spelar dom Kamrater! 


Dansar man inte, så finns man inte



Timbuktu och en utav snubbarna i Looptroop





Timbuktu & Damn


Magnus Tingsek



Igår åkte Linnea, Isabel, Josefin och jag till Kingston för att bowla. Kvällen slutade med att 2 av 4 blev riktigt fulla! ;) haha 

Sockervadd


Linnea hade den rätta bowlingstilen, 
men det hjälpte inte för jag vann! ;D




Annars har det varit en go och lugn vecka som inte innehållit så mycket jobb eftersom Oskars mormor och morfar är här! Vi var iallafall på Rhymetime som vanligt i torsdags tillsammans med alla andra barn! 

Det är väldigt många barn på Rhymetime
Här är bara en liten del av dom. 


Olivia och Oskar var väldigt kramiga!



Det  var allt för denna gången. Nu ska jag snart bege mig mot puben för att jobba ca 8 timmar i den soliga och varma vädret! Varför blir det alltid fint väder när jag ska jobba? aja.. byebye! 







Inga kommentarer: