fredag 8 maj 2009

jesus han har kickat heroin

Sitter just nu och mumsar på svenskt lösgodis som jag fick på posten idag av världens bästa föräldrar! I och med att dom glömde ta med det till London när dom var här på besök, så fick jag idag en stort kuvert med en påse lösgodis och massa annat gott godis! Godis är något av det bästa jag vet! Tack mamma och pappa! :D  

Igår var Linnea och jag ute på en promenad på 1 mil. Tack Linnea för att du är min vän! Uppskattar din vänskap väldigt mycket!! 




Äntligen fredag bye the way! Ikväll tänker vi ta bussen till Kingston och se vad som händer där. Imorgon blir det att fixa lite saker för att sedan hjälpa Isabel att servera på hennes värdmammas dinnerparty. Puben på söndag som vanligt! 

Idag har jag inhandlat filmerna Thelma & Louise samt Gone with the Wind. När jag flyttar hem igen kommer jag bli tvungen att ha en resväska med bara filmer och böcker.. Någon som vill komma hit med en tom resväska i november? 

Inga kommentarer: