måndag 11 maj 2009

Worst case scenario

Efter en natt med lite sömn pga att jag vaknade ungefär varje kvart av att jag var törstig för att jag inte kunde andas genom näsan utan bara genom munnen, tack vare förkylningen, så begav jag mig i alla fall till gymmet imorse. Jag vet att man inte ska träna när man är förkyld, men jag är lite besatt av att träna efter helgerna så jag tog det "lite" lugnt på gymmet i 1½ timme...

I övrigt har Oskar och jag varit på Zippos Cirkus idag. Det var en ganska liten cirkus, men dom var väldigt duktiga!! Oskar tyckte det var jätte kul så jag är nöjd! Det var inte så många djur vilket var lite tråkigt och det var 1 av clownerna som gäspade hela tiden..haha. Jag har inte sett en cirkus på evigheter så det var änna dags.. 

Nu sitter jag på mitt rum och funderar på om jag ska gräva ner mig i sängen tillsammans med Twilight-boken. Jag är trött, har ont i huvudet, halsen och är tät i näsan. 

På måndag kommer Kattis mamma och pappa igen för att stanna i 10 dagar, så det är bara att ta sitt pick och pack och flytta ner till kontoret. Hoppas att bebisen har kommit då! :D På fredag är det the D-day för Kattis!! Det ska bli så spännande! Jag hoppas för allt guld i världen att det är en tyst bebis som inte får kolik så att jag vaknar varje natt! 

1 kommentar:

Johanna sa...

och så att du kan komma hem till min student :D