fredag 29 maj 2009

forever in my heart

Har inte haft tillgång till internet under veckan pga att Kattis pappa är lite internet beroende..haha nää men jag har helt enkelt inte haft lust att sitta vid datorn. Har haft bättre saker för mig! 
I onsdags träffade jag Stina inne i city, det var mysigt! Vi gick runt, runt och åter runt överallt och bara pratade om killar i princip....haha..
 Igår var Linnea och jag på The Bulls Head, där jag jobbar, eftersom Linnea inte har varit där en. Vi slog oss ner på uteserveringen brevid ett trevligt par. Vi satt och tjötade om ditten och datten och kom in på något ämne..
 Linnea sa -"Åh, jag skulle vilja se så elegant ut som den tanten som sitter brevid dig när jag blir äldre. 
Jag- Ja, inte som silikontanten på gymmet iaf. 
Efter en halvtimme så gick tantens man iväg och då började hon prata med oss...på norska. Det var inte så pinsamt, men det var lite generande... hihi. 
Det var iallafall jätte mysigt att sitta vi på puben, vid themsen. Det var jätte varmt och skönt efter solen hade gått ner, så nu känner jag att sommaren är på väg! 
Och eftersom sommaren är på väg så tog jag för första gången i år på mig mina shorts och har gått runt i dom hela dagen eftersom det är och har varit jätte varmt! 


Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Jag har fått tillbaka mitt rum, men kommer dock inte att få bo här så länge till eftersom Kattis 4 kompisar från Canada ska komma hit och bo här i 1 vecka! Så det blir att flytta ner till kontoret snart igen...men snart gott folk kommer jag att bo ensam i huset..eller aah jag och katten Moa! 
Ikväll blir det först barnvakt för Oskar eller jag har lovat att lägga honom idag eftersom Kattis och Martin har 5-årig bröllopsdag och ska fira! När Oskar har somnat ska jag kila bort till Olivia och passa henne resten av kvällen! 

Nu orkar jag inte skriva mer, men jag mår bra och kom fram till igår när vi satt vid Themsen att jag älskar att bo i London! 

Inga kommentarer: