måndag 18 maj 2009

drunken lullaby

Nu har jag inte skrivit sen i torsdags... Det har inte hänt så mycket bortsett från att det har varit helg och på helgerna händer det alltid saker dygnet runt.
I fredags kväll var Linnea, Lollo, Isabel, Linda och jag på Oceana i Kingston. Om man räknar bort alla sunkiga och äckliga killar så var det kul!! På lilla dansgolvet var det en gammal gubben som var DJ, han var grym! 

Oceana, Kingston
En del av lilla dansgolvet


Stora dansgolvet på Oceana


Linda & Linnea



Lördag morgon var det IKEA som gällde. Linnea och jag åkte med Martin i bilen vid 9.30, trot eller ej men det var rätt gött att komma iväg så tidigt för jag var hemma vid 12.30. Vi gick runt och kollade på alla gravida kvinnor och möbler som var där. Åt potatis, köttbullar, brunsås och lingonsylt så klar och sen köpte jag Ballerinakex, nyponsoppa och marabou mjölkchoklad! 

Yummi yummi in my tummy!


Efter att ha tryckt i mig massa ballerinakex, sett på film och sovit 1 timme drog Ebba, Emma, Frida, Lina och jag till Svenska kyrkan i Edgware Road för att joina ett stort gäng andra svenskar och kolla på Eurovision Songcontest. Vi missade svenska låten, men norsken som vann var sjukt söt! Vi satt där i några timmar, drack öl/vin och tjötade. Sam, som är norsk, blev väldigt glad över segern för hans hemland! 

Sv. kyrkan


Många hejarramsor kom från dessa brudarna


Efter kyrkan så åkte vi in till stan och gick till mitt favorit ställe, After School! Schysst folk, ganska billig öl, bra musik och snygga killar! Kan man begära mer?

After School



I söndags var det jobb på puben som vanligt. Jag älskar verkligen att jobba där för alla är så snälla och gulliga! Är jag dum som längtar till nästa helg då jag jobbar lördag och söndag på puben? HAHA! 

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Kattis mor och far har precis anlänt från deras vistelse i Sverige. Jag har flyttat ner med mina Ikeapåsar till kontoret. Vädret har varit kasst dom senaste veckorna, ge mig SOL tack! 

Här kommer lite bilder på sötaste Klara! 








Inga kommentarer: