tisdag 12 maj 2009

storken har anlänt.

Idag har dagen jag längtat efter äntligen kommit! 
När jag kom ner till köket imorse vid 7.30 så satt Martin vid köksbordet. Konstigt tänkte jag, han brukar ju alltid åka till jobbet vid 7-tiden. Frågade varför han inte var på jobbet. -Vattnet har gått för Kattis så det ska komma en liten bebis idag! 
Jag trodde först han skämta för Martin är ganska bra på att skämta, frågade då Kattis och hon sa att det var sant... haha. Dom åkte till sjukhuset vid 13-tiden och ringde vid sjutiden för att berätta att det blivit en liten flicka! Det blev nog en ganska stor överraskning, då dom var rätt säkra på att det skulle bli en liten pojke. Dom visste inte innan om det skulle bli en flicka eller pojke. 
Bebisen och Kattis kommer hem imorgon. Det ska bli så spännande att se henne, jag hörde henne skrika förut i bakgrunden på telefonen!

Annars har Oskar och jag varit på ett födelsedagskalas idag till Finlay, bakat paj och sett på Finding Nemo. 


1 kommentar:

isabel sa...

åh wow!
jag är så avis, måste få komma och få se en glimt av bebisen, x