måndag 4 maj 2009

11:52

Min söndag på The Bulls Head:

- Jag har varit en jäkel på att göra efterrätter! 
- Jag har haft 2 riktigt jobbiga skoskav på båda hälarna efter de nya skorna. 
- Jag har fått min första dricks, 11 pund. (Julie delar upp dricksen varje söndag har jag lärt mig nu)

Personalen är så grymt härligt på puben och jag trivs jätte bra! Visst, vissa är trevligare än andra, men så är det alltid på en arbetsplats. Alla är så fruktansvärt hjälpsamma!

Eftersom det är Bankholiday så är jag ledig imorgon bortsett från att jag ska passa Oskar en stund på dagen då Kattis & Martin ska iväg till någon affär. 


Igår tillbringade Linnea, Lollo, Linda, Josefin, Isabel och jag kvällen hemma hos Linnea. En riktigt trevlig och lugn kväll som innehöll mat och prat runt köksbordet. Sådana kvällar gillar jag! 

Inga kommentarer: