söndag 10 maj 2009

suprise me.

Min lördagskväll har jag spenderat i Fulham hemma hos Isabel. Isabels värdmamma fyller 35 år idag (söndag), så hon hade ett dinnerparty med 20 gäster där Isabel och jag hjälpte till att servera, diska, dricka öl, äta morötter m.m. Britter är allt bra trevliga och roliga! 

Imorgon eller rättare sagt idag, söndag, blir det jobb på puben.. som alla andra söndagr. Jag känner att just denna helgen så rullar pengarna in istället för ut som dom brukar göra. Jag känner mig dock fortfarande väldigt fattig, men jag längtar efter att mitt engelska konto ska bli klart så att jag kan få min lön från puben! :) Få se om jag har fått någon dricks i mitt kuvert imorgon också..spännande.. 

Annars har jag sett på halva Thelma & Louise idag, samt varit i svenska affären med Linnea och inhandlat svenska ostbågar...yammi yammi in my tummy! Svenska affären, svenska kyrkan, svenska puben, svenska resturange, svenska ambassaden och Hästens säng-affären ligger i Edgware Road.. så vi fick oss en svensk stund idag även om den inte varade så länge!

Nu är det dags för mig att säga night night!  

Inga kommentarer: