onsdag 13 maj 2009

tonight and the rest of my life

Jag är uttråkad. Trodde att bebisen, som antagligen ska heta Klara, skulle komma hem idag så att hon kunde få underhålla mig, men icke! Dom ska stanna kvar en natt till på sjukhuset för dom skulle kolla en till sak på Klara som dom inte var riktigt säkra på.

Hade det inte varit för att det blåser små jävlar och att det är kyligt ute så hade jag gått ner till Themsen och satt mig där för att filosofera lite. Är trött på att klättra på väggarna här hemma. 
Här kommer lite bilder från veckan som har gått!


Stina & jag hittade en jätte mysig pub i Leciester Square
förra veckan


I fredags var vi ute i Kingston på en pub. 
Här roar sig Isabel åt en kille med myntinkast. 


Oj vad vi skrattade åt den killen!


Igår var vi hemma hos Finlay på barnkalas/sv. "mammor" träff


Barnkalas


Ändrade planer! Ska dra till Linnea istället för att klättra på väggarna! 

Inga kommentarer: