måndag 1 juni 2009

"you are very special"

Jag vet att jag har varit rätt kass på uppdateringar det senaste, men jag har haft fullt upp på annat håll. Istället för att sitta vid datorn har jag varit ute och njutit av det fina och goa vädret! Livet är/går allt bra just nu känner jag och jag är glad! Det flyter på åt rätt håll för en gång skull och det är nog tack vare sommaren som är på väg och alla människor som finns i mitt liv just nu!!

Igår var det jobb på puben som vanligt, 3 nya tjejer. Claudi, Sylvi och en annan rysk tjej. Sylvi är en stört skön människa och jätte trevlig! Det är kul att man kan lära känna så mycket nya och goa människor när man jobbar! Varje gång jag har jobbat har det varit svenskar på puben..i och för sig inte så konstigt för Barnes, där svenska skolan finns, ligger väldigt nära Chiswick. Men igår träffade jag på några svenska turister som frågade varför vi hade svensk salami på menyn...?! Vi tjötade lite och kom in på att jag bodde i Fjällbacka och att en av männen hade varit där på klassresa när han var liten för att kolla på berget där en liten del av Ronja Rövardotter spelades in.. haha..




1 kommentar:

Lisa sa...

haha...jadu, världen är bra liten!! :)