lördag 1 november 2008

sunny day, rainy day, snowy day

Är hemma i kville över helgen.
Är sjukt sugen på coca cola!
På måndag smäller det!
Är sjukt trött.
Orkar inte skriva ordentligt.
Är törstig men orkar inte gå ut i köket.
Är lite irriterad.
Varför kan jag inte få sluta tänka?
Varför är det så tyst, fastän mor och far pratar och radion är på?
Saknad?!
Vrede!?
Varför bryr jag mig?
Kan någon svara på mina frågor?
Ica i västra hamnen i malmö har gott lösgodis!
Snart ska jag äta middag, grillkrydda med potatisgratäng och kotletter.
Och om jag är riktigt snäll får jag äpplepaj till efterrätt sa pappa.
Det regnar.
Jag är en idiot.
vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn.
malmö var en ganska tråkig stad.
Måste få ut dig ur skalle.
Jag älskar staden göteborg.
Nu börjar det lukta mat.
Jag har ganska tråkigt.
Är det någon som läser min blogg?
Jag vet att jag måste glömma dig.
Stick!
Säg nånting!
Nu blev det visst lite Håkan Hellström rader i texten.
Det gillar vi.
Igår åkte jag tåg/buss från Malmö, det tog ca 5 timmar.
Första veckan på "jobbet" har gått jätte bra och Oskar är jätte gullig och envis.
Förlåt nu slutar jag.