torsdag 6 november 2008

November rain is knocking on my door.

jaha, idag hittade jag och Oskar en jääätte fin och stor park med 2 lekplatser med massa hundar, duvor och nästan tama ekorrar. Tog iof sig ca 45 att gå dit, men den var rolig och uppskattad. Så jag ska nog gå dit med honom imorgon med. Vägen dit är inte så rolig att gå, rak väg. Får ta och hitta en annan väg imorgon.
Ganska kul grej som hände på lekplatsen idag. Det var en mamma med 2 barn som skulle gå och då sa dom bye bye till Oskar och eftersom han inte riktigt förstår engelska så bra än så sa han- "nämen dom sa bajs bajs till mig".

I och med att jag ska gå upp vid 06.30 imorgon så ska jag gå och sova nu. Ska vara ensam med Oskar hela dagen imorgon eftersom Kattis ska till sitt nya jobb (tidigare har hon jobbat hemma) och Martin är i Skottland. Kattis kommer hem vid 18-tiden så det blir en lång dag, men ska antagligen träffa Linnea imorgon kväll och fika så jag får se fram emot det!

På tal om något helt annat, det är helt sjukt vad trött man blir av att flytta eller om det nu är luften eller vädret här i England. Jag har gått och lagt mig och somnat direkt varje kväll innan 22. Går i och för sig upp 7 varje dag, men jag tar också en powernap på ca 30 min när Oskar vilar middag. Ointressant fakta jag vet, men det är så konstigt. Jag har alltid varit en kvällsuggla och har hatat att gå upp tidigt på morgonen, nu är det nästan tvärtom.

byebye.

Inga kommentarer: