onsdag 26 november 2008

Living London Baby!

Har haft lite hemlängtan idag också, men inte lika farlig som igår. Dagen har rullat på som vanligt. Idag gick vi till Gunnersbury park. Varför har jag inte gått dit tidigare? Jag älskar den parken.. Den är jääätte stor med massa träd och skog överallt! Kändes nästan som att man var hemma i Sverige. Gick runt en stor del av parken, i och med att jag är lite nördig så har jag stegräknare som visade att jag hade gått 1 mil och då hade jag inte gått runt hela parken. Det fanns stora fotbollsplaner, lekplatser dammar osv. Ska dit morgon igen.

Kom precis hem efter en promenad med Linnea längst med Themsen. Jätte go väg att gå, så idag har jag gått hela 24,42 km. Hejja mig. Ska försöka bli lite nyttigare nu.. har inte lyckats så bra hittills för det har varit så mkt nytt och smaskigt som man måste testa på och smaka. Har redan förätit mig på pepparkakor..köpte en burk i lördags på den sv. julmarknaden =)
Så nu sitter jag och gnager på en morot och ett päron.

Imorgon kommer dom äntligen och målar om mitt rum så att jag kan få packa upp mina resväskor i helgen. Ska bli gött att få lite ordning på mitt rum och göra det lite mer bovänligt. Just nu har jag bara mina sängar och en tv som inte fungerar.

Inga kommentarer: