onsdag 29 oktober 2008

But then again no.


Nu sitter jag i Malmö på mitt tillfälliga rum och äter godis och clementiner. Lyckades hitta till ica förut. Har precis gjort klart dagens lilla uppgift inför flytten, har målat där färgen har varit avskavd i ett av sovrummen. Även om det var väldigt lite färg jag målade med så lyckades jag kladda ner både mitt linne och klänning. Jag ska då alltid spilla.

Igår tvättade jag alla fönster, så nu är jag en hejare på det med. Annars är jag ledig från 8.30 då Oskar är på dagis och Kattis på jobbet, till 4 tiden då jag hämtar Oskar.


Martin, Katarina och Oskar bor i västra hamnen i Malmö i en jätte fin 2 vånings lgh med havsutsikt, man ser Danmnark! ;D Området dom bor i är nybyggt (tror jag) och det är så sjukt mkt grymma hus här. Alla hus sitter ihop och alla har olika färger och former och byggmaterial. Mellan och under husen rinner en lite å.


Oskar är jätte snäll och busig. Han har kommit till den perioden i sin ålder då han är bäst på att säga "kan själv." Det är bara att ta det lugnt och om han inte vill göra något är det ganska lätt att övertala honom. T ex imorse när jag skulle ta honom själv till dagis men han vägrade och började stortjuta. Fick muta honom med att gunga och leka på lekplatsen efter dagis.

Jag får känslan av att detta kommer att bli jätte kul och att det kommer gå jätte bra. Imorgon kommer flyttgubbarna och ska packa ihop alla saker i lgh, ska bli kul att kolla på! haha.


Kan även berätta att jag har somnat innan 22 varje kväll och har gått upp vid 7. Nu ska jag gå ner och hämta lite vatten sen ska jag kolla på tv tills katarinas föräldrar kommer.

Vill ni få tag på mig, ring till min mobil!


Inga kommentarer: