lördag 31 januari 2009

och vi lär oss ingenting.

Har inte varit sådär jätte frisk under veckan. Jag har haft ont i halsen och hostat som en gammal rökare, snorat, haft ont i bihålorna som gått över till värk och tryck i pannan och haft feber titt som tätt. Men eftersom jag inte har tid eller ork att ligga i sängen, ta det lugnt och försöka bli frisk så har jag blivit ännu värre för varje dag som har gått. 

Igår var vi ute i Wimbledon, först på Walkabout men det stängde vid 12 och då drog vi vidare till nästa ställe som hette Po Na Na. Schysst ställe, ganska kass musik men vi hade kul ändå! Dessvärre var det lite krångligare att ta sig hem än att ta sig dit. Stället stängde vid 3-tiden, efter ca 4-5 bussbyten så var jag hemma i sängen kl 5 imorse. Gick upp i morse efter att ha snozat i 1 timme, mötte Lollo vid Lesiure centre och fixade klart vårat medlemskap och fick introduktion, av en kille som hette Leon, för maskinerna. Men nu är allt sådant gjort så nu kan jag äntligen börja träna hur mkt jag vill i 4 månader! tjohej! 
Gick dessvärre hem med jätte ont i pannan, feber, ännu värre halsont. Resten av dagen har jag spenderat i sängen med sex and the city. Vaknade förut efter 2 timmars sömn, som egentligen skulle varit 1 timme men men.. Gick ner till värdfamiljen som trodde att jag inte var hemma, men som hade gjort pizza så jag blev glad!
Skulle just nu egentligen vilja sitta hemma hos Linnea och äta Ben&Jerrys och se på film men eftersom jag fortfarande har feber så får jag hoppa det..typiskt. 


Jag, Linnea och Linda på Po Na Na


 

1 kommentar:

Johanna sa...

Sova är sköööönt :)