fredag 30 januari 2009

Tears dry on their own!

Efter playgroup idag var Oskar och jag hembjudna att äta lunch hos Guy som går på samma playgroup som Oskar. Var jätte trevligt!  Till lunch blev det fishfingers sandwich, vilket var väldigt spännande. Dom åt det med majonäs, jag och oskar valde ketchup. Jag och Guys mamma (kommer aldrig ihåg vad hon heter!?) satt och pratade medans Oskar och Guy lekte. Oskar förstår och blir bättre och bättre för var dag som går på engelska. 
Guys mamma frågade om jag ville sitta barnvakt till Guy och hans bror ibland på helgerna och på veckokvällarna och man tackar ju inte nej till extra cash så jag blev jätte glad! Hon sa även att hon hade en till vännina med 3 barn som gärna ville ha barnvakt ibland så JÄÄJ! Extra cash! 

Ikväll blir det utgång på Po na na (HAHA) i Wimbledon med brudarna! paaaarty paaarty!

Inga kommentarer: